14 Temmuz 2017

Flormar Tropical Splash Kolesiyonu Ten Grubu Ürünleri..

Bugün son olarak Flormar Tropical Splash koleksiyonu ten grubu ürünlerinden bahsedeceğim. Ki bu ten grubuna ait 2 aydınlatıcıyı da görür görmez çok beğenmiştim. Basın kiti içerisinden 01 numara morning star çıktı. Aklımda kalacağına evde dursun mantığı ile ben de uzun aramalardan sonra 02 numara bronze star'ı da bularak aldım. 

Flormar Tropical Splash

Koleksiyonda ayrıca 4  bronzlaştırıcı pudra ve 8 de tekli göz farı bulunuyor. Bendeki renk 02 numara rose champagne. bronzer ise 02 numaralı ibiza rengi.

Flormar Tropical Splash

02 numara bronze star, ben bunu bulabilmek için en aşağı 5 mağaza gezdim ve en sonunda Maltepe mağazasında kendisini bulabildim. Diğer her yerde her iki aydınlatıcı da tükenmişti. Biz buna sosyal medyanın gücü aşkına diyoruz. 02 numara bronze star aslında bronz değil pembe renkli bir aydınlatıcı. Simli bir ürün ama bir sim bombası da değil tabi. Minik sarı ışıltıları yanakta çok hoş duruyor.   Orta pigmentli bir ürün ve metalik bir yansımaya sahip değil. Daha yoğun parlaklık isteyenler için üst üste sürülerek ışıltısı ve yansıması arttırılmaya müsait ince bir yapısı var. 



Flormar Tropical Splash
Bana firma tarafından yollanan 01 numara morning star ise daha metalik yansımalı ve içinde sim yok.  Metalik yansıması tabi ki gözenekleri biraz daha belirgin kılıyor. Yapısı yine çok ince ve yansımanın arttırılması 2-3 kat uygulayarak mümkün. Daha önceki koleksiyon aydınlatıcılarına göre hem yapısı hem renkleri hem de aydınlatma becerileri çok daha iyi olmuş. Yine cayır cayır ve kremsi değil ama giderek iyileşiyor diyebiliriz.
Flormar Tropical Splash
Gelelim koleksiyondaki 4 bronzlaştırıcı pudradan bende olan rengi 02 numaralı  ibiza'ya. Maalesef kargoda kapağı kırılmış o nedenle kutusundan çıkartamıyorum ve yanımda da taşıyamayacağım ama olsun. Diğer renkleri incelemedim ama ibiza turuncu altı tonlu bir kahve, açık-buğday tenlere iyi gidecek bir ton, o nedenle ben iyi anlaştım. Daha çok bronzer olarak değil de cilt tonu ısıtan bir pudra olarak da kullanılabilir. Zaten yanarsam eğer bana da açık gelecektir rengi. Oldukça sıcak bir renk, bronzer-pudralarda soğuk tonlardan hoşlananlara göre değil. Serideki diğer renklerin de sıcak alt tonlu olduğunu tahmin ediyorum.  Şimdilik oldukça sevdim ve yaz için kullanmaya devam edeceğim. Kış aylarında sıcak tonundan ötürü kullanamayacağım bir pudra. 
Flormar Tropical Splash

Flormar Tropical Splash
Son olarak da ten ürünü olmasa da yine bir toz ürün olduğu için Tropical splash tekli farlardan 02 numara rose champagne 'i inceleyeceğiz. Kendisi benim zevkime çok uygun, gül kurusu alt tonlu bir kahverengi diyebilirim. Baz olmadan çok renk vermezken altta bir baz ile rengi tam da ambalajındaki gibi oluyor. Kalıcılığını da  bu sayede uzun süre koruyor.  Çizgilere dolma ve silinme yapmıyor. En güzel şekilde bütün crease bölgesine uyguladıktan sonra üzerine Mac rose gold gibi bir pigment ya da benzeri bir renkte ama mutlaka bir rose gold far ile geçiyorum. İnanılmaz güzel ve değişik bir renk oluveriyor. 
Flormar Tropical Splash

Awatchlar soldan sağa 02 numara bronze star, 01 numara morning star, Bronzing powder ibiza ve 02 numara rose chamoagne olarak sıralanıyor. Şu anda altlarında tabi baz yok. 

Genel olarak gayet neşeli, süslü, zevkli bir koleksiyon olmuş. Dudak ürünleri oldukça başarılı, farlar baz ile oldukça pigmentli ve kalıcı, aydınlatıcı yaldır yaldır yanmayayım diyenleri memnun edecek olan bir seri yapmış Flormar. Tropical splash yazılarımın sonunda siz koleksiyonu nasıl buldunuz acaba?
Sevgiler..

22 yorum:

  1. ya bu bronze star aradığın kadar varmış harikaaaaa!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer :-)) değil mi ama iyi ki arayıp almışım diyorum şimdi ben de..

      Sil
  2. güzel günlerde kullanınn :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar sizi instagram üzerinden de artık buradan da zevkle takip ediyorum gerçekten sosyal medya gücü diye bir şey var bu seriye ait bütün aydınlatıcılar tükenmiş sanırım artık bulma ihtimalimiz de yolmuş ������ sevgiler. İyi geceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @damlailkim çok teşekkürler :-))) gerçekten ne kadar çok görünse o kadar çabuk tükeniyor artık ... sevgiler..

      Sil
  4. Ben de aydınlatıcı ve bronzlaştırıcıyı sık sık kullanıyorum, hatta bronzlaştırıcı far olarak da güzel bir geçiş rengi sağlıyor :))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajblogum ilk fırsatta o şekilde de deneyeceğim o zaman :-)))

      Sil
  5. Flormar deyince ilk aklıma gelen oje oluyor. :) Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben meşhur kırmızı ojesini unutmak mümkün mü zaten :-)) teşekkürler..

      Sil
  6. aradığına değmiş bence çok güzel iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara :-)) değil mi kesinlikle değdi teşekkürler :-))

      Sil
  7. Bronzer süper far olur ama, bayıldım rengine :) Aydınlatıcılar da çok hoş. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır evet o şekilde de deneyeceğim onu teşekkürler canım :-))

      Sil
  8. so many cool products !

    would you like to follow for follow ?

    2000s OOTD- NEW POST

    Check out my ♥Instagram ,Bloglovin

    Stay Gold

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @survanagold hi Survana you have a very nice blog I followed your blog.. lots of love :-))

      Sil
  9. Koleksiyon harika ama senin ürünleri yorumlaman daha harika olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşim çok teşekkür ederim çok naziksin :-)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...