12 Mayıs 2017

Mac Extra Dimension Blush Faux Sure...

Mac allıklarla aram çok iyi değil, tabi bunda aldığım 2-3 allığın ortada hiç sebep yokken taşlaşması da baya etkili olmuştur. En son yılbaşı koleksiyonundan aldığım allık/aydınlatıcı ikilisinden neyse ki çok memnunum. Geçtiğimiz günlerde yeni çıkan Mac extra dimension allık renkleri de beni benden alınca içlerinden faux sure rengini seçip almaktan başka çarem kalmadı.

Mac allık


Mac online'da 8 renk seçeneği var extra dimension allıklar için ama nedense faux sure onlardan biri değil. Zaten mağazada ben daha çok renk gördüğümü hatırlıyorum.Hatta yine onlineda olmayan şahane bir mor vardı sanki.

Mac allık

Extra dimension allıkların yapıları daha eski serilerdeki farlar ile hemen hemen aynı. Dokuları aynı ama o farlar daha yumuşakçaydı, allıklar biraz daha sert yapıda. ve umarım yine kendiliğinden taşlaşma yapmaz. Mağazada sorduğumda görevlinin açıklaması ise hep siz ıslak fırça ile dokunmuşsunuzdur oluyor ki kullanmadım. Ama başka bir açıklama getiremiyorlar.


Mac allık


Ama yine de içinde lila yansımalar olan şahane bir rose gold-bronz tonlarında allığı orada bırakamayacaktım değil mi.? 
Lila yansımalar ancak renk ışığa göre döndükçe görünüyor. Onun dışında ise yanakta rose gold ışıltısı göz alıyor.


Mac allık

Uzun zamandır en severek aldığım iki ürünün de Mac olması tesadüf mü acaba ?  Neyse ki sanırım extra dimension serisi kalıcı olacak, beğendiğim bir kaç renk daha var onları da zaman içerisinde alabilirim diye düşünüyorum. 


Mac allık

Renk pan içinde çok pigmentliymiş gibi gözükse ve hatta parmağa da o şekilde transfer olsa da yanağa aynı şekilde yansımıyor. İlk katta oldukça silik duruyor hatta ama iki veya isteğe göre üç katta ben istediğim rengi elde ediyorum. Bir de tozutan ve deli gibi pigmentli bir ürün olmadığı için sevgili Nars İta fırçam tarzı tapered bir fırça bu allıkta iyi iş görmüyor. Daha çok yuvarlak formlu ve ürünü alıp tutacak sık kıllı bir fırçaya ihtiyacınız olacaktır.

Mac allık

Bu seriye blush yani allık dediğine pek bakmayın, bütün renkler aynı zamanda far olarak da kullanılabilecek renk ve dokuya sahipler. 

Allıkların fiyatı 99 TL. evet kabul ediyorum biraz pahalı ama The Balm allıklar bile 60-70 TL. olunca Mac'in bu fiyatta olması çok da anormal değil. Mac Türkiye'de artık bir de hiç yapmadığı bir şeyi yapıyor ve ara ara %20 indirim yapıyor. Bu ayın 21'ine kadar böyle bir indirim var.  Bu seriden beğendiğiniz renkler varsa ndirim esnasında değerlendirilir bence diye düşünüyorum. 
Sevgiler.. 

34 yorum:

  1. Rengini ben de çok sevdim ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @neşelisüsevim harika değil mi en güzeli buydu bence..

      Sil
  2. rengi ve dokusu çok harika gözüküyor acaba taşlaşmasının nedeni ortamın neminden olabilir mi diye düşündüm hani İstanbul da yaşıyorsunuz sanırım nemli bir yer belki ondan öyle oluyordur bu markanın allıkları çok serin bir yerde mi muhafaza etseniz diye düşündüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi olabilir ama bu kadar hassasiyet bir allığa fazla bence..

      Sil
  3. Rengi gayet hoş çok sevdim. :)

    seni de bana beklerim :)

    www.birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birsençendeoğlu ben sizi takip ediyorum da siz ediyormusunuz acaba?

      Sil
  4. Bu allık serisi bir harika! Tam yaza girerken MAC bombayı patlattı bence! Ben de harika bir somon-mercan olan Telling Glow'u aldım; ama aklımda 2 rengi daha var. Güle güle kullan İrem'cim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik ay söyleme bana öyle şeyler somon mercan falan almamak için direniyorum resmen :-))) teşekkürler canım...

      Sil
  5. evet indirim konusunda bende geçen ilk defa bir A4 kağıdına yazmışlar indirim diye MAC'te şaşırdım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmaüzmez kozmetikte taksit kalktı böyle oldu işte .-)))

      Sil
  6. Evet pahalı bir ürünmüş. Hoş kaliteli ve organik olanların çoğu böyle sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu Mac pek organik değildir adı ve değişik kaliteli ürünleri var tabi..

      Sil
  7. Aaaaaaaaaa kaptaki renk ve tendeki duruşu ne kadar farklı!! Şahaneymiş <3 kırmızımsı bir allık görmeyi beklerken rose gold çıkması çok şaşırtıcı oldu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikaşığı evet ben de mağazada deneyince şaşırmıştım bundan umudum yoktu ama çok beğendim :-))

      Sil
  8. Renk daha pigmentli duruyor. Elindeki kaç kat sürülmüş hali acaba ? Hafif duruyor çünkü. Yine de çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @burçakgülsüm tek kat sürülü elime rengin ayarı kat kat arttırılabiliyor ...

      Sil
  9. Rengi çok tatlıymış tam yazlık :))

    YanıtlaSil
  10. Bunu ben de aldım :) Bir de hard to get`i aldım aynı seriden. Bu seriyi ben de çok beğendim vallahi ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @modamasalları evet harika bir seri olmuş güle güle kullan .-))

      Sil
  11. rengine bayıldım gercekten tam benlik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzettramvayı ne güzel beğenmenize sevindim..

      Sil
  12. Çok fazla makyaj malzemesi almıyorum ama allık her daim çantamda olmalı. Rengi çok güzel, verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef alındı mı böyle değişik renkler olmalı o zaman :-))

      Sil
  13. Rengi çok tatli. Ambalajinda kirmizi gibi duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet ben de öyle düşünmüştüm ama hiç değil..

      Sil
  14. Bu serinin kalıcı olması harika oldu, benim de aklımda en az iki rengi var İrem'cim😊 Sendeki de şahaneymiş, zaten rose gold deyince kendimizden geçiyoruz resmen😍 Güle güle kullan canım, çok sevgiler💐💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog evet canım hem kalıcı koleksiyondalar hem de indirimdeler :-)))teşekkürler öpüyorum :-))

      Sil
  15. Alliksiz çıkmayan biri olarak çok beğendim. Yalnız ben biraz daha bronz renkleri seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın seride tam sana göre de bir allık vardı yanılmıyorsan canım..

      Sil
  16. Gerçekten rengi çok çok güzelmiş. Ben de gidince bir bakacağım buna. Güle güle kullan cnm.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...