10 Ocak 2017

NYX Likit Suede Krem Ruj..

NYX dudak ürünlerini çok beğeniyorum. Geç keşfettim ama gerçekten çok başarılı ürünleri varmış. Bunlardan soft mat dudak kremlerini ve dudak ve yanak için olan balmı daha önce anlatmıştım. Bugün de ailenin başka bir üyesine, Liquid Suede Cream Lipstick yani NYX likit suede krem rujlara bakacağız ve inceleyeceğiz.

NYX Likit Suede Krem Ruj
Likit suet rujlar dudakta tam kadife gibi pürüzsüz bir etki yaratmak için tasarlanmış. Tam bir mat etki verse de likit matlar gibi tamamen kiss proof olmayan bir yapısı var. Diğer arkadaşlarına göre ürün yoğunluğu daha az.  Yani yapısı kremsi değil daha sıvı. Bu da özellikle koyu renkte dudak renginde biraz ton farkı yaratabiliyor. 

NYX Likit Suede Krem Ruj

İçerik listesini yine sitesinden alacağım ki ilgilenenler bilgi edinebilsin. 

Isododecane, Petrolatum, Trimethylsiloxysilicate, Cyclopentasiloxane, Polybutene, Dimethicone, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax/Cera Carnauba/Cire de Carnauba, Cyclohexasiloxane, Kaolin, Silica Dimethyl Silylate, Glyceryl Behenate/Eicosadioate, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Phytosterols, Tocopherol, Glycerin, Alumina, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol. MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR (+/-): Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, 77492, 77499), Blue 1 Lake (CI 42090), Red 6 (CI 15850), Red 28 Lake (CI 45410), Red 30 Lake (CI 73360)

NYX Likit Suede Krem Ruj

Benim elimde bir açık bir de koyu rengi var. Daha doğrusu açık demeyeyim ama kahve alt tonlu bir nude yani Soft Spoken rengi ve koyu bir kiremit-vişne kırmızısı olan Cherry Skies. Ayrıca bu seride Stone Fox ve Amethyst gibi çok değişik ve şahane iki renk bulunuyor ki benim de gözüm tabi ki onlarda.

NYX Likit Suede Krem Ruj

Aplikatörleri hafif eğik ve bence biraz büyük, yani tabi ki benim dudağıma göre düşünüyorum bunu. Nude tonda sorun yaşamazken koyu renkte dikkatli uygulanmazsa toplanma ve taşma sorunu olabiliyor.

NYX Likit Suede Krem Ruj

Renk tonlarına hiç diyecek yok bence çok güzel ama kırmızının sürümde ton farkı yarattığı hemen göze çarpıyor. Yapıları ise yine renkten renge farklılık gösteriyor. Soft spoken daha yoğun ve daha çabuk matlaşan ve pek iz bırakmayan aynı zamanda daha dayanıklı bir renk. Cherry Skies'ın yapısı daha kuru, dudakta mat görünüyor ama kiss proof değil ayrıca biraz yapışkan bir hissi var. Dudakta kurumaya ve hata göstermeye daha müsait. Yine bir süre sonra içten başlayarak siliniyor. 

Yine de beğendiğim iki rengi de almak ve denemek istiyorum tabi ki. Stone Fox'un yapısının da aynen böyle olacağını düşünüyorum aslında ama öyle extreme bir renk için değer bence. Fiyatları 25.95 TL. olan NYX likit suet krem rujları NYX'in online satış sitesinden veya Bağdat Caddesi ve Cevahir AVM içerisindeki mağazalarından temin edebilirsiniz.
Sevgiler..


37 yorum:

  1. Merhaba :) Suede rujlara baktım ama almamıştım. Bu iki rengi aklıma soktun şimdi desem yeridir :) Güle güle kullan cnm. Ben de ilk fırsatta alırım inş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico teşekkür ederim benim favorim hala soft matlar ama bunları da beğendim ikinci sıraya koydum .-))

      Sil
  2. Yaa renkleri ne güzelmiş öyle. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. nude rengi çok tatlı bayıdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer kendisi benim favorim oluyor :-)))

      Sil
  4. NYX in daha hiçbir ürnünü kullanmak kısmet olmadı. Ancak şu nude tonuna hasta oldum :) Onunla başlayabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrubayrak ilk defa alacaksan soft mat lip cream ve HD allıkları önerebilirim...

      Sil
  5. Iki renk de çok güzel iyi günlerde kullan canim 😊

    YanıtlaSil
  6. Çok güzeller İrem, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır canım çok teşekkür ederim :-)))

      Sil
  7. İrem'cim Soft Spoken'ı çok seviyorum ama koyu rengi sadece bir kez kullandım.İlk görüşüm Soft Spoken kadar kullanışlı olmadığı yönünde oldu benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet değil bence de sür çık yapamıyorum onunla dikkatle uygulamam gerekiyor ama rengin duruşu harika tabi o ayrı :-)))

      Sil
  8. bende de bu renkler var. Kırmızının tonuna bayılıyorum ama dediğin gibi 1-2 saatlik dayanıyor ancak. Sonrasında tamamen silip yeniden sürmem gerekiyor. Ama o güzellik için arada buna katlanabilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün evet kırmızının duruşu için ben de uygulamasının zorluğuna katlanıyorum Nilgüncüm .-))

      Sil
  9. Soft spoken rengine bayıldım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş evet joker bir renk kendisi :-))

      Sil
  10. Cherry Skies wishlist'imde olan bir rengi, diğeri ise Brooklyn Thorn. Seride alışılagelmişin dışında tonlar olması çok güzel, Alien'ı deneyip çok beğendim ama sonra ruj uygulaması yapılırken kullanılan oh, put it on rengine bayılıp tercihimi ondan yana kullandım :) Klasik likit mat rujlarla anlaşamayanlar için çok güzel bir tercih, dudakları kurutup çatlatmıyorlar.
    Güle güle kullan İremcim,
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @glamsight teşekkürler canım :-)) brooklyn thorn'a baktım da şimdi hakikaten iddialı ve değişik bir renk .. tercih yapsam ben de oh put it on rengini seçerdim doğrusu güle güle kullan canım öpüyorum :-))

      Sil
  11. İkisi de Liquid Suede'lerin en güzel renkleri bence İrem. Bende de Soft Spoken var, gerçekten çok hoş bir renk. Denemek istediğim bir kaç renk daha var ama bu ara ekonominin gidişatı nedeniyle alışveriş olayımı azıcık durdurmak istiyorum... Güle güle kullan, öpüyorum, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet zaten fiyatlar da artacak bu gidişle taksitte yok bir şey alamayacağız gibi duruyor neyse moralimizi bozmayalım ...teşekkürler canım :-))

      Sil
  12. @auseesua teşekkür ederim .-))

    YanıtlaSil
  13. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet harika bir renk :-))

      Sil
  14. Kırmızının bu tonu muhteşem bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet değil mi kiremit bordoya kaçan tonları ben de çok severim..

      Sil
  15. Bu serinin en güzel renklerini seçmişsin İrem'cim; her ikisi de benim de aklımda olan renkler... Suedeleri henüz denemedim ama benim dudaklarım çok kuru olduğundan bu seriyle diğer likit matlardan daha iyi anlaşırım diye düşünüyorum. Güle güle kullan, sevgilerimle... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog bence de öyle pastel ya da GR'nin rujlarından ziyade NYX rujları öneririm hatta bir gün gel caddede beraber bakalım :-))

      Sil
  16. Icten baslayarak silinmesi telafi edilebilir, tazelendikce gecer ama dudakta kurumaya musait olmasi ve yapiskanlik hissi yapışkan bir hissi acikcasi beni biraz tedirgin etti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayca beni en rahatsız eden yapışkanlık hissi ama her renginde bu yok..

      Sil
  17. bu seriden 1-2 ruju gözüme kestirmiştim, biri de soft spoken, gördüğüm iyi oldu rengi. biraz bendki sephora marvelous mauve'a benziyormuş ama yine de aklımdan çıkaramıyorum ^__^ güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrudüvenci sorma ben de bir renge taktım mı sürekli o tonları alıp duruyorum... teşekkür ederim..

      Sil
  18. En aykırı renkleri tabiki alacağım :D Stone Fox efsane bir renk umarım ölü gibi durmaz bende,hoş dursada napalım , sürmeye devam :D Eline sağlık , öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nisanuristanbullu evet sırf o aykırı renkleri içeren bir alışveriş yapmam lazım benim de...teşekkürler canım :-))

      Sil
  19. İkiside şahane renkler. Güle güle kullan İrem ablacım (:

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...