12 Mayıs 2016

Rival de Young Lip Boost Lip Volumizer..

Dudaklarımın benim zevkime göre çok ince olması  dudak dolgunlaştırıcı bütün ürünleri deneme çabama neden oluyor. Önce bir dudak dolgusu yaptırdım ama onun da etkisi yavaş yavaş geçiyor. Bu nedenle dudak dolgunlaştırıcı etki yaptığını iddia eden bütün uygun fiyatlı (veya pahalı) balmları da denemekten kendimi alamıyorum.
Rival de Young Lip Boost
Bu minik balmı da Rossmann'da buldum, tabi hemen ilgimi çekti zaten 8-10 TL. gibi de bir fiyatı olduğu için hemen denemek için aldım.

Rival de Young Lip Boost

Normal çok hafif pembe renkli bir balm gibi görünüyor. Sürüldüğünde renkten ziyade parlaklık veriyor, hafif bir nane tadı var ve ilk etapta çok az bir karıncalanma meydana geliyor. Dudağınıza balmdan çok bir krem sürmüşsünüz gibi his veriyor. Yapış yapış değil bundan dolayı.

Rival de Young Lip Boost

Verdiği parlaklık ve glitterlar çok az bir dolgun efekte sebep oluyor.  Durdukça kurumadığı için rujun rengini bozmadıkça üzerine başka bir renk sürülemiyor. Ancak vaktiniz varsa bir fırça yardımı ile bunu yapabilirsiniz. O şekilde de güzel bir görünüm veriyor, dolgun gösterme efekti devam ediyor. 

Tabi kalıcı bir şey değil, sık sık üstüne de ruj sürmüşseniz hepsini birden tazelemek gerekiyor. Dışarıda zaman geçirecekseniz tek başına  kullanmak en doğrusu. Yazın çantanızda bulunabilecek, dudakta çok ağırlık yapmayan bir balm ancak o nane tadı ve karıncalanma hissini sevmiyorsanız hiç bakmayın derim.
Sevgiler..

34 yorum:

  1. Yapış yapış olmaması çok güzelmiş <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @açelyadamdelen evet kesinlikle o yönden gayet iyi..

      Sil
  2. Bence ben sevebilirim bu ürünü, plajda falan da pek hoş olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet plajda kurur zaten benim dudağım böyle ışıl ışıl hoş bir hava verir :-))

      Sil
  3. Ben o kaşıntı hissini çok sevmesem de, uzun sürmüyorsa o verdiği parlaklık için denemeye değer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırımızrujlublog evet kesinlikle değer :-))

      Sil
  4. daha çok parlatıcı gibi duruyormuş ben daha çok rengini verenleri seviyorum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Ben çok sevmiyorum bu tarz balm lari. Ama Maybelline in var onu çok beğenerek kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevdicann hangisi maybelline'in hiç dikkat etmemiştim..

      Sil
  6. Hmmmm ... Anları kurtarmak adına başarılı olur gibi ....
    Güle güle kullan şekerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @didemika evet anlık iyi fena değil teşekkürler :-))

      Sil
  7. Parlatıcı olarak tercih edilebilecek güzel bir renk.. Ruj olarak bende çok açık durur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet ruj sürmek istemediğim zaman elim gidiyor buna direk..

      Sil
  8. Çok tatlıymıs rengi şans verilebilir, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri evet özellikle yazın iyi olur diye düşünüyorum..

      Sil
  9. Nane hissi mi? Ay sırf bunun için dahi alınır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik evet değil mi sevenler için çok hoş ..

      Sil
  10. Evimin yakinlarina 5 tane yanyana Bim acacaklarinq bir tane Rossmann acsalarda soyle urunleri bizde yakalasak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nisaistanbullu rossmann süper bir ar-ge ile evimin tam dibine gerçek anlamda dibine açtı nasıl olduysa :-)) umarım sizin yakınlara da gelir bu aralar üst üste mağazalar açılıyor görüyorum..

      Sil
  11. Nane tadı sevilmez mi yaa :)

    YanıtlaSil
  12. Rujların üzerine çok güzel durabilir ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @semagökçe evet özellikle matlarda harika duruyor aslında :-))

      Sil
  13. İrem'cim dudak dolgunlaştırma ürünlerini pek aramıyorum ancak bunun ışıltısı pek hoşmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin senin dudakların tam harika bence de ondan :-)))

      Sil
  14. bu tarz bir ürüne ihtiyacım olmamasına rağmen eva maree kullandım baya bir iyiydi bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi eva maree'm bitmek üzere benim .-(

      Sil
  15. Markanın ürünleri genelde olumlu sonuç veriyor. Fiyatlarını da düşünürsek bu durum daha da sabitleniyor.
    Dolgunlaştırma isteği tüm bayanlarda var aslında. Eğer öyle bir his veriyorsa biz de alalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı çok öyle bir dolgunlaştırıcı etkisi yok daha çok hafif dolgun ve düzgün efekt veriyor..

      Sil
  16. Yaz için doğal ve güzel bir ürün olabilir sanırım bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet yaz aylarında tek başına gayet güzel kullanılır..

      Sil
  17. Senelerdir ararım yok öyle güzel bir ürün. En iyisi dudak kalemiyle çerçeve :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam ben de bir umut deniyorum işte :-((

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...