16 Nisan 2016

Krauterhoff İnceltici ve Sıkılaştırıcı Vücut Losyonu..

Yaz kapıya dayanınca her sene olduğu gibi vücut bakımları bir önem kazanıyor. Vücudumuzu yaza hazırlamak, zayıflayamasak bile biraz sıkılaştırmak, biçime sokmak için çeşitli krem ve jellerden yardım alıyoruz. Bu sene benim denediğim selülit karşıtı vücut bakımı ürünlerinden birisi de Krauterhoff İnceltici ve Sıkılaştırıcı Vücut Losyonu oldu. Çok fazla selülitim yok ve beklentim sadece "toning" denilen daha düzgün görünümü vermesiydi.
Krauterhoff Sıkılaştırıcı Vücut Losyonu

Ürün jel yapıda ve karın, kalça, basen, bacak ve üst kol gibi inceltmeyi veya sıkılaştırmayı hedeflediğinizi bölgelerde kullanılabiliyor.  Ayrıca selülitli bölgenin de selülit görünümünü azaltmayı vaat ediyor. 
Krauterhoff Sıkılaştırıcı Vücut Losyonu

İçindeki etken maddeler arasında kafein, su yosunu, at kuyruğu, carnitin ve sarmaşık gibi cilt görünümünün düzgünleşmesini etkileyen ve yağ yakımını hızlandıran maddeler bulunuyor. Ben sadece karın bölgemde kullandım, esasen tek sorun da orada bende. 1.5 aylık kullanım sonunda karın bölgem daha ince değil ama daha düzgün görünüyor. Üstelik çok da düzenli kullanamadım. Sabah- akşam kullanılması tavsiye edilen jeli ben sadece akşamları kullandım, bun rağmen cildim yavaş yavaş da olsa toparlıyor ve daha düzgün "toned" bir görünüm alıyor.

Jelin kokusu da harika, böyle limonlu bir şey kokuyor sanki ama sarmaşığın kokusu da olabilir o. Ayrıca sürdükten sonra bir süre hafif ıslak ve ferah serin serin bir his bırakıyor. Yaz aylarında da ikinci tüpü alıp kullanmaya devam edebileceğim bir jel kendisi. 
Sevgiler..

42 yorum:

  1. Bu tarz ürünleri hiç denemedim ancak cildi düzgünleştirmesi güzelmiş. Neutrogena'nın sıkılaştırıcı losyonuna da iyi diyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak evet duydum onu bu olmasa alıp onu deneyecektim hatta ..

      Sil
  2. Yorumunu bekliyordum bu konuda. Buralarda bulamadim bulunca alip deneyecegim ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygul hele sporla falan bence daha da faydalı olacaktır..

      Sil
  3. Hiç sevmiyorum çok sıcak yaz günlerini. Gelsin bakalım yaz.. ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @divadonnabella ben de çok sıcak sevmem bu havalar harika bana :-))

      Sil
  4. Ben bu tür ürünlerin inceltme iddialarına inanmıyorum açıkcası. Öyle olsa pek şişman insan kalmazdı. Ama dediğin gibi düzgünleştirme olabilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu incelmek için mutlaka spor ve diyetle beraber kullanmak şart ..

      Sil
  5. Nerelerde satılıyor acaba, ilk defa gördüm . Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş watsons ve gratis'de vardı :-)) teşekkürler..

      Sil
  6. Bende de bu ürün var en kısa zamanda denemek itiyorum bir türlü fırsatını bulamadım :)

    YanıtlaSil
  7. İse yariyorsa bende deneyeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi böyle güzel pürüzsüz bir cildin oluyor..

      Sil
  8. Görünümü düzeltmesi yeterli aslında benim için,teşekkür ederim canım bakıcam bu jele..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum evet ben de inceltmesini beklemiyordum zaten diyet ve spor olmadan..

      Sil
  9. Paylaşım için teşekkürler, kısa sürede iyi sonuç vermiş. Fiyatı nedir ürünün ben de şans vermek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri baktım ama hiç hatırlamıyorum şu an fiyatını :-(

      Sil
    2. Rossman da 60 tl
      Watsonsta 73 tl

      Sil
  10. Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Yaz gelmeden kullanmaya başlasak iyi olacak .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef aslında bütün sene kullanmak lazım ya ihmal ediyorum ben..

      Sil
  11. Bu tarz kremlerin pek etkili olmadığını söylüyorlar.Ama söylediğine göre etkili olmuş düzenli kullanılsa oldukça etkili demek harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilmodadüşleri evet düzenli kullanmak ve biraz da bol su ve diyetle desteklemek lazım en azından bol su kısmı tamam bende cildin düzelmesine büyük faydası oluyor..

      Sil
  12. Ben de kullansam mı acaba :( birazcık da olsa işe yaramasına sevindim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog kullanırsan bol su ve diyet sporla da desteklersen çok faydası olacaktır bence..

      Sil
  13. Böyle ürünleri alıp bir köşede unutup defalarca kullanım süresini geçirip mecburen çöpe attım :)) çok düzenli kullanmadığınız halde etki ettiğine göre oldukça etkili bir ürünmüş.. deneneceklere ekliyorum :) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @patlayanşeker eskiden ben de öyle yapardım şimdi daha dikkatli olup en azından günde bir kere kullanıyorum .-))

      Sil
  14. Yaz gelmeden ben de mi alıp kullanmaya başlasam? iki bebek görmüş karnımı anca toparlar sanki :)))) Öperim İrem'cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik bana gayet düzgün ve hatta süper göründüm iki bebek görmüş karnınla şekerim :-))))

      Sil
  15. bende kullanıyorum bu ürünü, aynı sonuçları almamıza sevindim! Güzel günlerde kullanmaya devam :)

    YanıtlaSil
  16. Bu tip ürünler bende hiç bir işe yaramıyor. Hatta bir keresinde, çok iddialı bir ürünü masaj salonuna götürüp sürdürüyordum. Bana mısın demedi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam :-)) cilt tonunu bile düzgünleştirmedi mi azıcık da olsa ???

      Sil
    2. En son 4 sene önce kullandım. O ürününde böyle bir vaadi yoktu.

      Sil
    3. @siriyaşam şimdi içerik değişmiştir o zaman...

      Sil
    4. Yok yok kalsın, bunlar eksik olsun. 1 kutusu 100 liradan fazlaydı. Şimdi ne olmuştur allah bilir

      Sil
  17. Şu ara Neutrogena nın benzer ürününü denemeye başladım. Biliyorsun Cosmed hayal kırıklığı yaşatmıştı böyle bir üründe bana. Ciddi anlamda ihtiyacım var işe yarayan bir ürüne. Üst bacak içleri özellikle deforme oldu kilo alıp vermekten. O değil istediğim renk ve desenlerde pareo bulamıyorum yazın kamufle için:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı neutrogenayı da beğenmiş çoğunluk onu da denemek istiyorum bakalım.. benim klasik siyah pareom var bakalım böyle sarılı siyahlı ya da pembeli bir şey bulursam da alırım :-))

      Sil
  18. Merak ettiğim bir üründü. Bu tip sıkılaştırıcı jelleri düzenli kullanmayı seviyorum, etkisi artıyor (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslı evet ben şimdi masaj da yapmaya başladım daha iyi olur diye düşünüyorum hatta..

      Sil
  19. nereden aldınız acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @unknown bütün watsons ve gratis'lerde var..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...