12 Ocak 2016

Shiseido Beneficiance Wrinkle Resist Eye Patches..

Shiseido Beneficiance Wrinkle Resist Eye Patches aslında uzun zamandır elimde duran bir ürün, sevgili Serap'ın doğum günü partisinde hediye edilmişti. İçinden 1-2 tane kullandım ve sonra da gözümden uzak olduğu için kullanmayı unuttum.
Shiseido Beneficiance Wrinkle Resist Eye Patches
Geçen ay Başak'ın yazısını görünce aklıma geldi ve hemen sakladığım yerden çıkartıp haftada iki defa kullanmaya başladım ve çok da memnun kaldım. Keşke daha önce kullansaymışım.

Shiseido Beneficiance Wrinkle Resist Eye Patches

İçinde retinol bulunan maskeler kullanıldığı anda çok kısa sürede etkisini gösteriyor ve göz altınızı 15-20 dakika içinde ışıl ışıl, gergin ve kırışıksız ayrıca nemlenmiş bir hale getiriyor. Durup durup ayda yılda bir kullansanız bile etkisi aynı oluyor. Yani gece bir yere çıkacaksınız, bir düğün dernek var uygulayın anında toparlasın göz altınızı. 

Shiseido Beneficiance Wrinkle Resist Eye Patches

Daha uzun vadeli ve kalıcı bir görünüm için ise en az haftada 2 defa ve düzenli, sürekli uygulamak gerekiyor. 

Shiseido Beneficiance Wrinkle Resist Eye Patches

İçinden çıkan  patchleri güzelce gözünüzün altına yerleştirip 20 dakika kadar bekliyorsunuz sonra gelsin pırıl pırıl göz altları.

Ancak her güzel şeyin bir kusuru olduğu gibi bunun da fiyatı oldukça yüksek olduğu için çok da kolay ulaşılabilecek bir ürün değil. Ben söylemeyeyim siz buradan bakın ne kadarmış.
Sevgiler..

32 yorum:

  1. fiyatı fenaymış, yoksa tam bana lazım olan şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @belgingüven evet oldukça fena hem de :-(((

      Sil
  2. Aaah ah İrem yaa, kıymetini geç bildim ben bunların! Kür olarak bana o kullandığım sürede çok iyi geldi. Ama bir şekilde indirimde falan denk düşürürsem, anlık etkisi için, özel zamanlarda kullanırım. Resmen mucizeydi! Güle güle kullan, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik aynen ben de öyle düşünüyorum indirimde denk gelirsek haberleşelim Başakcım :-))

      Sil
  3. Fiyatı dehşet olmasa :( kesinlikle koşa koşa alıp denemek isterdim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @matmazelgreen ah ah o dehşet fiyat olmasa ben stok yaparım bunu :((

      Sil
  4. Fiyatı böyle yüksek olmasaymış keşke.. Ama her güzelin bir kusuru var değil mi? :)

    YanıtlaSil
  5. Harika bir ürüne benziyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilmodadüşleri bütün shiseido ürünlerle anlaşamıyorum ama bu harikaydı :-))

      Sil
  6. Kullanımı kolay ve çok güzel görünüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti kesinlikle çok kolay ve pratik bir kullanımı var..

      Sil
  7. güzel bir ürüne benziyorr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @meltemzengin evet kesinlikle güzel bir ürün :-))

      Sil
  8. peki hangi yaş grupları kullanabilir bu ürünü? bazen diyorlar ki ne kadar erken kullanılırsa sorunlar ileride o kadar çok olur :D biz hangisine dayanarak yapıcaz? Aslında ben sorunun var olup olmamasına göre düşünüyorum durumun yani sorunun yoksa kullanma gibi. Siz nasıl düşünüyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi aslında o konuda doktorlar arasında bile ikilem var ben ne kadar erken o kadar iyi diye düşünüyorum çok erken başladığım bazı şeylerin de faydasını gördüğüm için bu fikrim hiç sarsılmadı şimdiye kadar.. ama bazıları ne zaman sorun ortaya çıkar o zaman kullanırım diyor önemli olan sorunu ortaya çıkmadan engellemek bence çıktıktan sonra ortadan kaldırmak daha güç olacaktır.. bu ürünün de 20'li yaşlarda bile olsa göz altını acil toplamak isteyen herkese uygun olacağını düşünüyorum.

      Sil
  9. Benefiance serisinin genel olarak çok başarılı olduğunu duymuştum. Takıntılı olduğum göz altı kırışıklıklarım için güzel bir ürün bu, ancak sizin yorumunuzu okuyunca haftada 2 maske kullanmak gerektiğini öğrendim. Bir kutuda 12 maske varmış yani bir haftalık bile değil... Gerçekten oldukça pahalı...
    Yorumladığınız için teşekkürler, merak ediyordum. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blana evet bir kutu haftada iki kullanımdan 6 hafta yeter ama sadece özel günlerde kullanırsan baya gider.. yine de fiyatı bu kadar fazla olmasa mutlaka alırdım bunu teşekkür ederim :-))

      Sil
  10. ben de sevdim bu ürünü, tekrar almayı düşünmüyorum ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk ah Elifcim fiyatı bu kadar yüksek olduğu için ben de alamıyorum maalesef :-((

      Sil
  11. Güzel şeyler ya zararlı ya pahalı:)))

    YanıtlaSil
  12. Aslında önemli bir derde devaymış ama fiyatı da hakikaten çok fena:(((

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
  13. Çok ilgimi çekti bu ürün. Ben de alıp deneyeceğim. Seveceğimi düşünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet bence de seversiniz..

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası gerçekten müthiş bir şey adamlar yapmış :-))

      Sil
  15. Benefiance serisi Shiseido'nun en beğendiğim serisi <3 Şimdiye kadar bunu hiç kullanmadım, çünkü sadece belli miktarda kullanabileceksin, yani bereketli bir ürün değil. Anneler gününde mağazalarda (Tekin Acarda daha önce gördüm) kofreleri oluyor bazen o zaman belki bakılabilir.

    Birde sevgililer günüde kesin 2. ye %50 indirim olur (en azından Sevilde) o olmadı anneler gününde ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam zaten sevgililer günü kadınlar günü ve anneler günü kollayacağım artık bunu alabilmek için başka çare yok .-(((

      Sil
  16. Bu kalitede olan urunler hemen hemen ayni fiyatta..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizçatalkayaorhan evet aynen öyle :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...