27 Ekim 2015

#renginibul Etkinliği Sponsorlar part2...

Kozmetik ve kişisel bakım sponsorlarının ilk partisinden burada bahsettiğim #renginibul etkinliği gerçekten bizi son derece güzel ve çoğunu daha önce denemediğim ürünlerle tanıştırdı. Genel olarak son yazım olacak bu, artık ürünleri de kullanmaya başladığım için tek tek yorumlar gelecek.

selin kolonyaları


Selin Kozmetik çok güzel ve şık bir paket içinde 3 değişik kolonyasını kokularına uygun kuru çiçeklerle süsleyerek yollamış. Kuru çiçekler şu anda evimi güzel güzel kokuturken, kolonyalar da yazın gelmesini bekliyor olacaklar.

nivea lip balm

Lip balmlarına çıktığı zamandan beri düşkün olduğum Nivea bu sefer 3 yeni, hem bakım yapan hem de renk veren balmını yollamış. 3 değişik rengi var ve sadece kırmızı olanı açtım. Detaylı yorum onun üzerinden yakında gelecek. 

Avalon organics
Avalon Organics ilk defa tanıştığım bir marka, bir şampuan ve balm yollamış. Balmı hemen kullanıma açtım gayet tabi, keskin bir mint aroması var. Tabi değişik çeşitleri de varmış, nem vermesi fena değil ama  başka bir aroma tercihim olacaktır.

Sarin Kozmetik
Özellikle fırçalarını instagramdan hayranlıkla izlediğim 
Sarin Kozmetik'den takma kirpik, duş jeli ve bir de makyaj bazı geldi. Kirpikleri özel bir günde ancak kuaförde taktırıp deneyebilirim. Ancak diğerlerini denemeye başladım bile. Ayrıca kendileri meraklıları için Anastasia Beverly Hilss ürünlerini de satmaya başladılar.

essence kozmetik

Sevgili Essence hakkında ne yazsam az hakikaten, ürünleri hem güzel hem de ucuz. uzun zaman yeni ürün ve koleksiyon getirmediler diye şikayet ettik ama nihayet yeni ürünler raflarda yerini almaya başladı. Bize de bu ürünlerden oluşan bir paket yollamışlar. Ruj ve maskaraya bayıldım diyebilirim. Ojeyi de instagram hesabımda göstermiştim, rengi ve bitişi harika mat bir oje. Diğerleriyle ilgili yorum ise kullandıkça gelecek.

Cosmed DD sun essential

Cosmed  'in DD kremi yaz boyunca kullandım ve DD kremler hakkındaki yazısı da burada yazmıştım.

rituel de beaute

Rituel de Beaute güzel bir paket içinde yine hayatımızı kolaylaştıran, pratik ve günlük kullanıma yönelik ürünlerinden yollamış Özellikle diş temizleme mendilini çok merak ediyorum. Onunla ilgili yorumu instagramda yapacağım.

Cecile kozmetik
Eskiden beri kullandığım, bir sürü farını ve ojesini aldığım Cecile Kozmetik 2 oje ve bir de likit ruj yollamış. Rujun rengi harika ve çok da kalıcı ancak çok ama çok dikkatli sürülmesi gerekiyor.

Natracare

Natracare yine günlük ihtiyaçlara yönelik bir ürün yollamış.

Farmasi
En sevdiklerimden Farmasi, markanın bu kaş jelini bir süredir denemek istiyordum, Farmasi sesimi duymuş ve yollamış. Kullanmaya başladım bile bakalım etkileri nasıl olacak.

Lokum İstanbul

Yine çok beğenerek baktığım bir marka, Lokum İstanbul daha önce Buketin videosunda görmüş ve ürünlerine hayran kalmıştım. Sağolsunlar çok güzel bir paket yollamışlar. En kısa zamanda detaylı yazısı burada olacak.

maroma

Maroma'dan güve kovucu özelliği olan bir dolap kokusu gelmiş, hemen kışlık palto ve kabanlarımın durduğu dolapta yerini aldı kendisi.

la roche posay eau thermale

Çok severek kullandığım termal suların La Roche Posay markalı olanı da turuncukasa'dan gelmiş. Bunlardan ne kadar çok olsa da yok demem yani.

lenjora.com

Lenjora'dan 3 parça Note Kozmetik ürünü ve bir büyük tam seyahatlik bir makyaj çantası gelmiş, özellikle eyeliner ve tam da zevkime uygun far paletini denemek için sabırsızlanıyorum.

dermokozmetik.com

Dermokozmetik.com'dan güzel bir Nuxe vücut şampuanı ve Dr. Murad AHA/BHA içeren exfoliating krem gelmiş.Bunları da hemen denemeye aldım tabi ki.


Libros Yayınları daha önce hiç denemediğim, hiç de düşünmediğim bu büyüklere boyama kitaplarından yollamış. İlk deneme ve izlenim olarak stresli ve dolu kafa ile yapabileceğim bir şey değil. Millet stres atmak için yapıyor bu boyamaları ama ben keyifli keyifli boyadığım zaman daha mutlu oldum. 

stabilo.com.tr

İşte Stabilo, işte kozmetikten sonra en sevdiğim rengarenk kalemler, hem de ince uçlu. Hemen işyerine getirdim yasak olmasa imzamı bile bunlarla atacağım, bir farkımız olsun değil mi.


Bunlar da #monami'den hediye, okul yıllarımda en çok bu markanın boya kalemlerini kullanırdım, üniversitede ne boyaması demeyin, insan Şehir ve Bölge Planlama'da okuyunca deli gibi boya yapıyor.


Ürünlerini daha önce kullandığım ve kayısı yağı özlü göz makyajı temizleme mendilini burada yazdığım Uni Care böyle bir kişisel bakım paketi yollamış. Pamukları az biraz yırttığım için hemen kullanmaya başladım, biraz inceler ama güzel iş görüyor, öyle toniği yeyince hemen ayrılmıyor ve dikişleri de baya sağlam.

hediyemucidi.com

En beğendiğim hediyelerden biri de hediye mucidinden gelen bu tatlı maymun emojili yastık, zaten bu emoji benim en sık kullandıklarımdan biri aynı zamanda o yüzden bayıldım. Sitelerinde çok tatlı, değişik ve esprili pek çok hediye seçeneği de var. Yılbaşı yaklaşırken kesinlikle ilk bakacağım yerlerden biri olacak.

HC Hair Care

Saç maskesi ve kremini kullandığım HC Hair Care, Bitkisel saç bakım komplexi yağını yollamış, saçlarım bu tarz  yağlarla hiç anlaşamıyor ama yine bir şans vereceğim bakarsın tutar.


eyetrendsetter


Yine herkesin bayıldığı bir ürün eyetrendsetter'dan şahane bir güneş gözlüğü, ben zaten yaz kış güneş gözlüksüz gezemeyen bir insan olduğum için hemen çantamda yerini aldı.

Bunların dışında misspera.com'a, kolayrandevu.com'a, fırsatsevdası'na ve supraspa'ya da desteklerinden ötürü teşekkür ediyorum. Bu konularda detaylı yazılarım da ayrıca gelecek tabi.
Sevgiler..

38 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini, biz de fikir sahibi olalım. Bu arada Note far paletindeki renkler çok hoş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @huzunsarısı teşekkürler canım palet tam benim favori renklerimden oluşmuş bayıldım ;)

      Sil
  2. özel günler için ısıtıcı bant çok değişik geldi merak ettim doğrusu,


    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pastacaddesi henüz denemedim ama kullananlar memnun kalmış ondan ;)

      Sil
  3. Ne kadar güzel şeyler yollamışlar ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @salihasydımlı evet hepsi ayrı güzel ;)

      Sil
  4. hepsini güle güle kullan canım gözlüğe de bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer teşekkürler gözlük çok güzel bence de çantamda yerini aldı bile ;)

      Sil
  5. Güle güle kullan...Anastasia B.Hills in satılmaya başladığını bilmiyordum hemen ışınlanıyorum !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün evet yeni getirdiler instagram hesaplarında görüyorum..

      Sil
  6. bol hediyeli bir etkinlik olmus güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  7. Hepsini güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullanın en kısa zamanda deneyimlerinizi bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deneyimlianne teşekkürler en kısa zamanda gelecek .-))

      Sil
  9. Avalon Organik'in şampuanını kullanıyorum ve çok memnunum sende memnun kalırsın umarım :) Benimki Mango terapiliydi http://hulyaninsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hülyabeşli henüz kullanmaya başlayamadım onu ama çok merak ediyorum bilgi için teşekkürler :-))

      Sil
  10. Hepsi çok güzel güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog çok teşekkürler :-))

      Sil
  11. Çok guzel bir etkinlik ve bol hediyeli. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  12. Note rujun rengine vuruldum :) hepsini güle güle kullanın, sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Güzel günlerde kullan İrem'cim.Hepsi çok güzel,hepsi çok özel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin sen de canım çok teşekkürler :-))

      Sil
  14. stabilo lar çok güüüüzeeellllll... hepsi çok güzel .. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zencefiltasarımevi ben de bayıldım çok teşekkürler :-))

      Sil
  15. Ürünlerin süpermiş her biri ayrı güzel sağlıkla kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam çok teşekkür ediyorum .-))

      Sil
  16. Çok güzel bir etkinlikti. Sosyal medyadan takip etmiştim. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahmeral çok teşekkürler gerçekten güzel bir gün ve etkinlik oldu :-))

      Sil
  17. Avalon Organics'in ürünlerini merak edenlerdenim bende (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet ben de ilk defa kullanacağım meraktayım :-))

      Sil
  18. Gelen ürünlerin yelpazesi bayağı bir genişmiş. Kalem hatta güve kovucu bile var... Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zülalgaripkuş evet oldukça çeşitli ürün vardı gerçekten teşekkürler :))

      Sil
  19. Etkinlik de sponsorlarda supermis :-) urunlerle ilgili yazilari da bekliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @eminekanak yazmaya başladım bile çok bekletmeden devamı gelecek :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...