14 Ağustos 2015

Gratis'den Kısa Seyahatler İçin Pratik ürünler..

Tatil dönüşü Gratis'de çok hoş bir paket beni bekliyordu. Aslında keşke bu Antakya gezisinden önce gelseymiş dedim ama ne yapalım kısmet bir sonrakine artık. Aslında Benri'nin bir seyahat setini ben daha önce almıştım. İçinde mini oje, pamuk ve oje kurutucu vardı. Bu seyahatte en çok kullandığım ürünler oldu ve bu sayede de yedeklemiş oldum bunları.

Benri travel size
Minik Benri pamukları, kulak çubuklarnı, ojeleri falan gerçekten beğenerek kullanıyorum. Evde bu 3 kalem ürün sürekli ve fazla stoklu olarak var. Ama bu Fraternikus markasını daha önce görmekle beraber hiç denememiştim. Bütün ürünler yorumları ile blogda olacak.

Ayrıca artık Gratis'in güzellik portalı guzelbakkendine.com da yayında ve sevdiğiniz bloggerları ve de benim yazılarımızı artık oradan da takip edebileceksiniz. İlk yazım da tam burada, bakmayı unutmayın.
Sevgiler..

22 yorum:

  1. güzel günlerde kullan çok şirin bir paket :)

    YanıtlaSil
  2. Bu minikler gerçekten çok kullanışlılar.Hatta dün disk pamuk,aseton ve kulak çubuğundan oluşan bir set görüp çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet ben de giderken o setin pamuk aseton ve oje kurutucudan oluşan setini almıştım neredeyse bitti bile.. .-))

      Sil
  3. böyle minik setler seyahatlerde çok iyi oluyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet ben de her seyahat öncesi mutlaka alırım böyle mini boy bir şeyler..

      Sil
  4. Blog fikri harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitstil evet pek çok değişik bloggerın yazısını bir anda okumak mümkün orada..

      Sil
  5. Bu tür seyahat ürünlerini kullanmayı çok seviyorum. Antalya- İstanbul arasında mekik dokuyan biri olarak Gratis'in pratik ürünlerini çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef evet ben de özellikle mini şişe ve kutularını çok seviyorum..

      Sil
  6. güzelbakkendine'deki yazılarınız için kutluyorum sizi.. Ürünler de tam da yolculuk için ideal.. Güle güle kullanın.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  7. tatilde pratik ve küçük şeyler her zaman lazım.Şampuan saç kremi düş jeli ve kozmetik ürünleri gibi başka şeylere yer açılır ne güzel.İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güloannemutfakta evet daha rahat taşınıyor bu şekilde teşekkür ederim :-))

      Sil
  8. Bu Setleri kullanıyorum. Çok rahat.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan aynen öyle her seyahatte yanımdalar :-)

      Sil
  9. Asetonla oje kurutucuyu hemen denedim, kolonyayı da anneme kaptırdım. Minik minik çok şeker ambalajları. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet kolonyaya ben de bayıldım :-)) teşekkürler :-))

      Sil
  10. Rossmann ve gratisin bu ürünlerini çok seviyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam evet seyahat boyu ürünler her zaman favorim :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...