19 Ağustos 2015

Farmasi At Kestanesi Balsamı ve Yararları..

At kestanesinin zehirli olduğunu biliyormuydunuz? Hem de oldukça zehirli bir bitki olmasına rağmen son zamanlarda kozmetik sektörü at kestanesinin faydalarını keşfetti ve pek çok kozmetik ürününde kullanmaya başladı. At kestanesi öncelikle kırışıklıklara ve yaşlanmaya karşı olması ile biliniyor. Ayrıca ağrılara, genişleyen damarlara yani varise de iyi geliyor. Bunun dışında da pek çok faydası var ama Farmasi at kestanesi balsamı ağrıyan ayak, bacak ve eklemlere iyi gelmek üzere tasarlanmış bir ürün. 
farmasi at kestanesi balsamı
İçeriğinde at kestanesinin yanı sıra sarı kantaron ve nane yağı da buluyor. Bu sayede cildi ferahlatmayı ve nem vermeyi hedefliyor. Zaten sürülürken nane kokusu baskın ve yoğun bir şekilde burnunuza geliyor. Bu koku kesinlikle rahatsızlık vermiyor aksine ferahlamanızı sağlıyor.

farmasi at kestanesi balsamı

İçeriği konusunda bilgi alabilirsiniz. Ürünün Farmasi Katalogunda  250 ml.'lik boyu bu ay 19.99 TL.'ye satışta.

Farmasi at kestanesi balsamı

Ürün jel kıvamında ve kokusu gibi nane renginde, sürerken bu jel soğuk soğuk ayaklarınıza ferahlık veriyor. Buzdolabında veya soğukta tutmama rağmen mentolün verdiği ferahlık bu. Jel sürüldüğü anda da hemen emiliyor. 

Nem vermesine gelince;bir süredir alt bacak ve ayaklarıma kullanıyorum, bacaklarım kesinlikle pürüzsüz geliyor elime, hatta tesadüfen elimi sürünce de çok şaşırdım. Normalde bu mevsimde ne kadar kremlesem de kuru kuru bir his gelir ama şu anda bacaklarımın nem derecesinden çok memnunum.  Farmasi At Kestanesi Balsamı  bütün yaz boyunca da aşırı sıcaktan şişen gerilen bacak ve ayaklarım için kullanmaya devam ettim, verdiği serinlik ve ferahlık hissi de uzunca bir süre devam ediyor. Duş sonrası sürdüğümde ferah ferah hissediyorum ve çok memnun kaldım bu histen.
Sevgiler..

44 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. @ümrantuncer sürekli yeni ürünler çıkarıyor Farmasi :-)

      Sil
  2. Zehirlimiymiş? Bilmiyordum, saç içinde çok kullanılıyor çok ilginç..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkumblog kestanenin ham hali zehirlidir yenilmez ama kozmetikte işlem görmüş halde çok kullanılıyor çok büyük faydaları varmış :-))

      Sil
  3. Bu arada header çok hoş olmuş ,güle güle kullan abla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme çok teşekkürler Yasemincim sevgiler :-))

      Sil
  4. Bu cok faydali bir yazi olmus. Benim için bu urun cok faydali olacak hem ayak agrilarim hem de ferahlamak için. Tesekkurler

    Sevgiler

    Tolunay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pastacaddesi ben faydasını görüyorum bu sıcakta umarım size de iyi gelecektir :-)

      Sil
  5. hoş bir ürün nede olsa farmasi sevgiler

    YanıtlaSil
  6. benimde yazın ayaklarımda ödem toplanması sorunu vardı ve çok zorluk çekiyordum ama bu kremi kullanmaya başladıktan sonra ayaklarım bayağı rahatladı, benim gibi sorunu olanlara bende tavsiye ederim. tek sıkıntısı kıllanmayı biraz fazla yapması ama az da olsa fazla da olsa almıyormuuz canım :) sevgilerr....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @soslubadem aaa böyle bir durum olduğunu bilmiyordum hiç çok şaştım benim epilasyon sonrası temiz olduğu için hiç böyle bir şey olmadı tabi..ama ödeme yaraması harika tabi..

      Sil
  7. Merak ediyorum ama hiç kullanmadım evde olmasına rağmen, fırsat olmadı yani. Tamam hemen başlıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı bu sıcakta hem ferahlatacak hem de şişlik alacak umarım seversin hatta unutmazsan buzdolabına koy soğuk soğuk şahane oluyor..

      Sil
    2. Tamam canım. Not bile aldım. Annemdeyim eve geçer geçmez başlayacağım inşallah:)

      Sil
  8. ben koluma kullanıyorum özellikle gerilen kaslara ıyı geldigini düşünuyorum :)) blogun çok güzel olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevgibolat iyi geliyorsa ben anneme de alayım o zaman .. çok teşekkür ederim canım :-))

      Sil
  9. Yıllar önce at kestanesinin bacaklarda görünen kılcal damarlara iyi geldiğini duymuştum. Bir dönem yağını alıp uygulamıştım hatta. Sonra devam etmedim tembellikten. Demek artık kozmetik ürünlerine de girmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet çoktandır kullanılıyor kozmetik sektöründe yağı da iyi gelecektir muhtemelen doğal bir şekilde bulunursa :-))

      Sil
  10. Farmasi'nin sağlık ürünülerinin de çok başarılı olduğunu biliyorum. Fakat bunu denememiştim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet dr. tuna serisi özellikle başarılı çok beğeniyorum ..

      Sil
  11. İçinde kantaron yağının da ağrı kesici özelliği var.At kestanesinin faydaları ile de yeni tanıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef evet kantaronun da tedavi edici özelliği vardır..

      Sil
  12. Onerebilirim buyuklerime, bilgi icin tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitstil rica ederim beğenmenize sevindim .-)

      Sil
  13. Bende birkaç kez ağrılı bölgelerde kullandım ancak ayaklarımda falan hiç denemedim.Hemen bir deneme yapayım o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin özellikle alt bacak ve ayak bileği bölgemde kullanıyorum akşamları hem şişliği alıyor hem de ferahlatıyor :-))

      Sil
  14. gramajı bana çok az geldi hemen bitmez mi çok az mı sürmek lazım bir de farmasi ürünlerini illaki bir temsilciyle mi almak gerekiyor acaba audrey :) kendi başımıza netten alamazmıyız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi gramaj az gibi duruyor ama bereketli bir ürün jel kıvamında olduğu için herhalde.. maalesef temsilci yolu ile satış yapılıyor sadece diye biliyorum..

      Sil
    2. Farmasi ürünlerine temsilcileri vasıtasıyla veya kendiniz FARMASİ üyesi olarak %30 indirimli olarak sahip olabilirsiniz.hediyeli uyelik icin aşağıdaki linke tıklayın bugun uye olan İLK 2 KİSİYE AT KESTANESİ MASAJ JELİ HEDİYE


      http://www.farmasimarketing.com/marketing/default.aspx?RefId=aebeab75-98dd-4af3-a375-feb06435fea2

      Sil
    3. Farmasi ürünlerine temsilcileri vasıtasıyla veya kendiniz FARMASİ üyesi olarak %30 indirimli olarak sahip olabilirsiniz .HEDİYELİ üyelik için aşağıdaki linke tıklayın.AT KESTANESİ MASAJ JELİ HEDİYE
      http://www.farmasimarketing.com/marketing/default.aspx?RefId=aebeab75-98dd-4af3-a375-feb06435fea2

      Sil
  15. Süper bir ürünmüş, ilk fırsatta edinmek istiyorum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası bende biter bitmez yenisini alacağım :-))

      Sil
    2. Farmasi HEDİYELİ ÜYELİK firsati. Bugunun ilk 2 üyesine at kestanesi masaj jeli HEDİYE
      http://www.farmasimarketing.com/marketing/default.aspx?RefId=aebeab75-98dd-4af3-a375-feb06435fea2

      Sil
  16. Ben de aldım bu üründen. Boyun Fıtığım var. Daha pek uygulayamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın fıtığa iyi gelir mi bilmem ona serinletici değil de ısıtıcı bir ürün lazım olur belki de..

      Sil
  17. Ağrılara ve şismiş ayak bileklerine iyi geliyorsa denemek isterim..Günlük 15-20 hastanın peşinde koşturup duruyorum, mesai bitiminde çoraplarım bileklerime oturmuş oluyor resmen.Bu tarz bir ürünle zavallı bileklerimi ve ayaklarımı biraz sevindirevilirim sanırım ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gonca :-(( evet kesinlikle ferahlatıp rahatlatacaktır mesai sonrası ayaklarını..

      Sil
  18. Başka bir markanın benzer ürününü kullanmıştım, Kadıköy'den bir aktardan almıştım. Ağrılara gerçekten iyi geliyor. Bu da aklımda olsun. Acil durum ürünlerinden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet böyle bir şey evde kesinlikle lazım..

      Sil
  19. farmasi at kestaneli masaj jeli vazgeçilmezim oldu.Onun sayseinde ağrılarım geçiyor ve rahatlıyorum.

    YanıtlaSil
  20. Mükemmel bir ürün. At kestanesi mucizesi daha da geliştirilmeli.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...