1 Temmuz 2015

Hamilton ile Güneşli Saatler Koruma Altında !!

Hamilton Optimal Losyon SPF 50+, UV’nin bağışıklık sistemi üzerindeki baskılayıcı etkisini önleyerek cildi korur. Özel Filtrasyon Sistemi ile diğer güneş koruyuculardan farklılaşarak bağışıklık sistemini ekstra koruyan Hamilton Optimal Losyon SPF 50+  Hızlı emilen formülü ile yapışkanlık hissi bırakmaz. Tere ve suya 4 saat dayanıklıdır. Normal ve kuru ciltlerin yüz, tüm cilt tiplerinin de vücut kullanımına uygundur.



Aşırı terleme, yüzme ve kurulanma sonrası tekrarlanmalıdır. Yetkili eczanelerden satın alınabilir.

125 ml 80 TL


*Basın Bültenidir.

10 yorum:

  1. geçen yaz kullandım ve çok memnun kaldım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitstil ben de bu yaz kullanıyorum bakalım..

      Sil
  2. İlk kez duyuyorum ve çok güzel bir ürün beğendim, bende alıp deneyeceğim, bilgi için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzetdansı rica ederim beğenmenize çok sevindim..

      Sil
  3. Bizim aile çok beyaz tenli.. O yüzden bu tip yüksek korumalı ürünler tam bize göre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşegülaygün evet yüksek koruma şart sadece beyaz tene değil herkese hatta...

      Sil
  4. ben de hiç kullanmadım ama tatil hazırlıklarım için notunu aldım. deneyeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fincanteyze özellikle yüz için yüksek koruma olması daha iyi..

      Sil
  5. Güneş koruyucu almayı planlıyordum. Yazınıza denk gelmem iyi oldıu. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @emoşudünyası rica ederim beğenmenize sevindim..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...