20 Şubat 2015

Hourglass pudra ve allık ikilisi..

Son zamanlardaki en büyük marka tutkum kesinlikle Hourglass, markanın TR'de bulunmamasının ve bir şekilde almış olanların övgülerinin cezbetmesi ile bir allık ve bir de pudrasını Amerika'da yaşayan bir arkadaşımın kızına sipariş verdim. Ürünler aslında 8 ocaktan beri Türkiye'de ama ben ancak görüştüğüm arkadaşımdan 1 ay sonra falan teslim alabildim ancak. 

Hourglass
Biliyorsunuz her iki ürünün de 3'lü paleti var, öce onlardan alayım dedim ama sonra baktım hepsi bana olmayacak. Zaten bir de Diffused Heat tekli allık daha var elimde Neslihan'ın blog satışından almıştım ve burada bahsetmiştim. 

Hourglass

O nedenle tek tek en beğendiklerimi alayı dedim ve öyle de yaptım. Allık ve pudra olarak en sevdiklerimi ve bana en çok uyacağını düşündüğüm iki rengi aldım.  Mood exposure soft plum allık ve Dim Light neutral beige pudra artık koleksiyonumun en değerli parçaları içinde yer alıyor.
Hemen fiyatlarını da söyleyeyim allık 35 $ pudra ise 45 $ ama bana vergisi ile toplamda ikisi 87 $'a geldi. Burada instagram satıcılarının sadece allığı 110-120 TL. civarında sattıklarını düşünürsek bana uygun geldi.

Hourglass

Dim Light serisinden neutral beige aslında mat gibi görünen ama yüzün doğru yerlerine aydınlık ve çok doğal bir ifade veren bir pudra. Elime alır almaz bana önce çok koyu bir renk seçmişim hatta biraz da pembe alt tonlu ne yapacağım ben bununla diye bir paniğe kapıldım ama sürünce hiç de öyle olmadığı ve aksine cilt tonuma tam oturduğunu gördüm. Bütün yüze değil ama T bölgeme, göz altlarıma ve elmacık kemiklerime uygulama yapıyorum. Sürdüğüm bölge ile adeta bütünleşip hem görünüşünü hem de dokunuşunu yumuşacık yapıyor. Zaten kendisinin de kadife gibi bir dokusu var.

Hourglass

Allığa gelince, bunun da çok pembe olacağını düşünmüştüm ama daha çok bordoya kaçan bir tonda hatta yılın rengi Marsalaya bir adım kalmış. Dokusu yine yumuşacık, pigmentasyonu iyi, tozlanma yapmıyor. Kalıcılığını da beğendim, bu kar kışta sarınıp sarmalanmama rağmen akşama doğru hala yüzümde oluyor. 

hourglass

Ürünleri genelde bu fırçalar ile uyguluyorum. Nars Yachiyo zaten her üründe kurtarıcım, pigmentasyonu çok ürünü çok kararında az olanı da kat kat uygulamak içi idealdir. RT blush brush da göz altıma pudra uygulamak için ideal bulduğum fırçalardan biri, tek hareketle pudrayı göz altına çok doğal ve eşit şekilde uyguluyor.

hourglass

Swatchları da bu şekilde, üstteki allık, alttaki de pudra.

Çok sevdiğim Hourglass'ı mesela dermokozmetik sitelerinden biri getirip, makul fiyatlara satsa harika olur diye düşünüyorum. Bence yurt dışı fiyatlarını hak eden çok güzel ürünleri var.
Sevgiler..

12 yorum:

  1. çok güzel görünüyorlar. güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  2. şahane..şu sıralar en takıntılı olduğum markalardan biri bu..Modernist paletler için ölüyorum..ama ben de senin gibi önce pudrayı denemek isterim..güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün ay evet ben de o paletlerden mutlaka istiyorum o kadar güzeller ki :-)) bir fırsat çıkarsa mutlaka alacağım.. teşekkürler canım :-))

      Sil
  3. İrem'cim allığa bayıldım fiyatı da çok uyguna gelmiş bence.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Seni şuan o kadar çok kıskandım ki anlatamam :) şaka bir yana güle güle kullan canım, benimde denemeyi çok istediğim markalar arasında ablam gelirken sipariş vereceğim kesin. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajdünyam :)) çok teşekkürler bence de mutlaka iste hatta far paletlerinden de iste bir tane :))

      Sil
  5. çok güzel günlerde kullan ^^

    YanıtlaSil
  6. Ayy İremcigim güle güle kullan. Ben de alıp göz altlarıma kullansam nasıl olur diye düşünüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik çok teşekkürler bence alabiliyorsan al çok hoş duruyor çünkü :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...