2 Ağustos 2014

Günün Ojesi Zoya Amy..

Günaydın.. Zoya ojelerin ününü duymayan yoktur herhalde, yalnız ünlü ve sağlıklı olduğu kadar da pahalılar tabi. Ben de gittigidiyor'da uygun fiyata bulunca 2 tane birden aldım. 

Aldığım 2 renkten ilk sürdüğüm tabi ki güneş rengi "Amy". Bunun turuncu-sarı yansımalarına ölüp bitiyordum zaten. Sürümü ve pigmentasyonu harika bir oje ve çok kısa sürede de kurudu, gerçekten ününü hak eden bir marka Zoya. 

Keşke daha uygun bir fiyatta olsaydı da bol bol, aklımda kalan bütün renkleri alabilseydim değil mi?
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Çok güzel renkmiş. :) Benim de tek Zoya ojem var, Gittigidiyor'dan iyi bir fiyata almıştım. Türkiye'de çok yüksek fiyata satılıyor, o yüzden biraz uzak duruyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lensmakyaj.. Evet çok pahalı olduğu için ben de ya gg'den ya dablog satışından aldım zoyalarımı ama istediğim asıl renkleri bulamıyorum tabi :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...