30 Haziran 2014

Günün Ojesi H&M Amazon..

Günaydın, iyi haftalar.  H&M'in Makyaj-kozmetik ürünleri TR'ye geldiğinden beri zaman zaman bana en yakın olan daha doğrusu Anadolu Yakası'nın tek H&M mağazasına Brandium AVM'ye gidip gelip bir şeyler alıyorum. En son gittiğimde aslında amacım fırçalara bakmaktı ama hiç istediğim gibi bir şey yoktu ve zaten fazla ürün de kalmamıştı. Ama baktım ojelerin fiyatları inmiş ben de beğendiğim renkleri aldım.

Amazon harika bir yeşil, bu ton yeşile bayılıyorum. pek çok markada bu rengi neredeyse bire bir bulmanız da mümkündür. Ama gördükçe, sürdükçe içimi açan bir renk o nedenle dayanamadım aldım.

H&M ojelerin fırçalarının kalınlığı iyi, tırnağı tam kavrıyor ve örtücülüğü gayet iyi, iki kat sürdüm ve güzel bitiş sağladı. Fiyatları önceden 8.50 TL. idi, son gittiğimde 6.50 TL.'ye inmişti ama üzerinde indirim ibaresi de yoktu. Belki de ojelerin diğer ürünlere nazaran pahalı olduğu konusundaki eleştirileri dikkate alıp, böyle bir uygulama yaptılar.
Sevgiler..

10 yorum:

  1. bayıldım rengine, çok ama çok güzel durmuş, tam çimen yeşili mi ne:)
    Valla yazın harika kullanılır, ben de bir göz atayım...
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yasminalife.. bu ton yeşillere bayılıyorum :-)) evet sanırım çimen yeşili tam..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi.. ben de öyle görür görmez aldım :-))

      Sil
  3. HARIKA BIR YESIL BAYILDIMM !

    YanıtlaSil
  4. Renge bayıldım,insana enerji veriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yaseminkrsygt.. evet bütün gün tırnaklarımı seyrettim zaten sürdüğümde :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...