13 Mart 2014

Kadınlar Günü Çekiliş Sonucu..

Günaydın, son günlerde ülkemizin aldığı durum yine ortada, bir kıyamettir bir hoşgörüsüzlüktür gidiyor yine. Ortada gide bir can varken niye bu kadar hoşgörüsüzlük, olayı savunma, haklı gösterme çabaları anlamak mümkün değil ama demek vicdanları da pek rahat ediyor, rahat uyuyorlar ki bir sıkıntıları yok görünüyor. Biz yine onlar adına da utanıp üzülmeye devam ediyoruz.
Bu durumda pazartesi kapattığım çekilişin sonucunu da daha fazla bekletmek istemiyorum yoksa pazartesiye kalacaktı artık. 
151 katılımcı ve 230 geçerli katılım hakkı içinde random 1 numarayı seçti, kim demiş random ilk ve son numarayı dikkate almıyor diye. 1. sırada sevgili Bayan Bakımlı Kadınlar Günü için hazırladığım  Essence ürünleri çantasını kazandı, kendisini tebrik ediyorum ve hemen mailini atıyorum. 

Yakında yeni çekilişler yapacağım, kazanamayanlar üzülmesin değişik, güzel hediyelerim olacak.
Sevgiler..

3 yorum:

  1. Ilk kazandigim cekilis, coook sevindim :) Hemen mail atiyorum..

    YanıtlaSil
  2. @bayanbakımlı.. tebrikler canım bekliyorum mailini..

    YanıtlaSil
  3. randomun ne yapacağı hiç belli olmuyo baksana 1 i seçmiş :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...