6 Şubat 2014

Sevgililer Günü; MİM..

Bir süredir mim yapmamıştım, bu sefer yeni tanıştığım ama çok sevdiğim 2 blogger arkadaşım benim mimlemişler; Lival'e Dair ve Biricitin Yeri bloglarının sahibeleri Sevgililer Günü hakkında düşüncelerimi merak ediyorlar, hemen cevaplayalım.


1-Sevgililer Günü sizce önemli mi?
Eskiden olsa daha önemliydi derdim ama son yıllarda artık hevesimi aldım sanırım bana öyle çok da önemli gelmiyor. 

2- İyi sevgili tanımı sizce nasıl olur?
Sanırım bu soruya ister sevgili ister koca olsun her zaman ilk günkü heyecanını koruyabilen sevgili diye cevap vereceğim. Aradan zaman geçti diye yayılmasın, alışkanlıklara boyun eğmesin yeter. Bir de tabi sizi kırmasın, üzmesin, deli gibi de kıskanmasın.

3- Eşiniz ya da sevgiliniz bu günü unutsa ya da önemsemese tepkiniz ne olurdu?
1. soruda cevap verdiğim gibi, eskiden olsa büyük kavga çıkardı ama şimdi çok da dert etmezdim gibi geliyor. Zaten bu kadar görselle unutmasına imkan yok ama erkeklerin çoğu da içten içe önemsemiyorlar ve bence sırf sevgilileri üzülmesin diye önemsiyor görünüyorlar bu günü.

4- Sevgililer Gününde size ne hediye alınsın istersiniz?
Sadece Sevgililer Gününde değil bütün özel günlerde istediğim tek şey hediyenin bana özel, kişisel olması, yani kısaca ev eşyalarını ve özellikle küçük ev aletlerini hediye olsun diye reklamını yapan firmalar boşa uğraşıyor. Hiç bir kadın Sevgililer Gününde veya Anneler Gününde tost makinesi veya blender  istemez, onun yerine bir demet çiçek alın daha iyi.

5-Sevgilinize ne hediye alacağınıza karar verdiniz mi?
Henüz vermedim, bu hafta sonu seçeceğim.

6-Sevgililer Gününü nerede kutlamak isterdiniz?
Adam gibi bir kutlama olacaksa yurt dışı isterdim yani. Ama onun dışında herhangi bir yer de olabilir.

7-Evli kişiler de Sevgililer Günü kutlamalı mı?
Özellikle evli kişiler kutlamalı, monotonluğu kırmak için kesinlikle şart bence..

8- 70 yaşında bir çiftin Sevgililer Gününü kutlamak için sizin de olduğunuz bir mekana geldiğini görseniz ne düşünürsünüz?
70 yaş artık öyle çıkılıp gezilmeyecek, yemeğe gidilmeyecek bir yaş değil. Sevgililer Gününe özel gidiyorlarsa da aferin onlara diye düşünürüm, evde kapanıp kalmamışlar çoğu kişi gibi.




Sevgililer Gününüz kutlu olsun..
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Anneme hep mutfak eşyası alırdım. Ama bu onu hep mutlu eder gibi gelirdi bu sene çiçek deneyeceğim
    dnzyildizi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. @mervebagrıcı.. çiçeğin yanına sevdiği bir krem gibi bir şey de eklersen harika olur bence.. :-))

    YanıtlaSil
  3. oyyyy cok severek okudum canım yazını ki harika yazmışsın :)

    YanıtlaSil
  4. @yaseminkılınç..çok teşekkürler tatlım :))

    YanıtlaSil
  5. :D muhteşem olmuş cvplar ;)

    YanıtlaSil
  6. @senabilen..:-))) teşekkürler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...