5 Temmuz 2013

YSL Shocking Mascara..

Geçtiğimiz ay yurt dışına giden arkadaşıma çok merak ettiğim, arkadaşımın da daha önce kullanıp öve öve bitiremediği YSL Shocking mascarayı ısmarladım. Vakitsizlikten ancak bir süre sonra  alabildiğim mascaramı hemen denemeye başladım. Şimdiye kadar denediğim mascaralar içinde en beğendiklerimden biri diyebilirim. Yeni oluşturduğum top5 listesine 2. sıradan girdi bile.
Kutusu altın sarısı, çok hoş.

İçinden yine altın sarısı mascara çıkıyor.

Fırçası çok sert değil, tam tombul firçalardan da değil ama kirpikleri kavrayıp, tek tek dolgunlaştırıp uzatma konusunda oldukça başarılı. Üstelik nefis bir de parfüm kokusu var ki bir mascarada ilk defa böyle bir koku duydum. Kullananlar sürerken bulaştırma sakın dediler, herhalde çıkarması zor oluyordur, bilmiyorum çünkü söz dinleyip bulaştırmadım sağa sola. Ayrıca temizlemesi zor diye de duydum ama iki değişik göz makyajı temizleyici ile de denedim ve herhangi bir zorluğunu görmedim, kolayca çıktı gözümden.

İşte bu da cumartesi katıldığım düğündeki kirpiklerim. Shocking mascaranın 3 kat uygulanmış hali ve topaklanma yapmadığı da görülüyor. 

Kısaca DiorShow mascaradan sonra en beğendiğim mascara oldu. TR fiyatı sanırım 75 TL. gibi olması lazım. Yurt dışında ne kadar bilmiyorum, sevgili arkadaşım hediye etti bunu bana okuyacaktır bu yazıyı mutlaka teşekkürler canım öpüyorum seni kocaman.
Sevgiler..

10 yorum:

  1. Güle güle kullan canım. Daha önce hiç YSL maskara kullanmadım ama görünüşü çok güzel. Kokulu olmasıda iyi bence.. Gül kokulu Hypnose serisini çok beğenmiştim :)))

    YanıtlaSil
  2. @makyajkelebeği.. Teşekkürler ben de ilk defa bir ysl mascara denedim..:))

    YanıtlaSil
  3. Maskara arayisindaydim bu guzel yazini göz önünde bulundurucam :) fiyati daha uygun bir önerin var mi?

    YanıtlaSil
  4. poffffffff su rımellerde ıstedıgımızı bulamıyoruz ne dıor ne lancome ne guzlese ben oaradayım:)) sevgıler

    YanıtlaSil
  5. @ipekince..tabiki de var maybelline mascaralar mesela falsies black drama dalan çok iyidir loreal million lashes e de bakabilirsin bir de golden rose a bak..

    YanıtlaSil
  6. @kokoşkelebek.. Aynen ben de tam aradığımı bulamadım henüz :(

    YanıtlaSil
  7. Bu fotoğrafta kirpiklerin hiç belli olmamış sadece siyahlar o kadar. Ben de bu maskarayı almayı düşünüyordum keşke kirpiklerindeki etkiyi görebilseydik :S

    YanıtlaSil
  8. @melikebilir.. Bence belli olmuş kirpiklerim normalde kısa olduğundan baya uzun gözüküyor mascara da gayet iyi ama sen bilirsin tabi ..

    YanıtlaSil
  9. @Ms.Lovett.. Görüldüğü kadar daha becerikli bir çekim yapamıyorum maalesef..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...