20 Haziran 2013

Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe..

Maybelline Color Tattoo krem farlar drugstore ürünleri içinde herkes tarafından ayrı bir yere sahip ürünlerden biri. Ben de çok merak edip, denemek için öncelikle Permanent Tauppe isimli mantar rengini almıştım. Hem makyajımda kullandığım renklere çok yakın bir renk hem de o zamanlar çok fazla renk yoktu TR'de. 
Farımız küçük cam bir kavanoz içinde geliyor..

Pek çok blogger ve makyaj uzmanı bu tür ürünlerin en iyi parmak yardımı ile uygulandığını söyler ama benim gibi tırnakları uzun kişileri hiç düşünmezler. Çünkü ben ne zaman bir ürünü parmağımla almaya kalksam mutlaka tırnaklarıma bulaştırırım. Önce hani şu çay karıştırmak için olan minik çubuklarla alıyordum ürünü ama sonra o da pratik gelmemeye başladığı için Eco Tools AirBrush Concealer fırçası ile uygulama yapmaya başladım. İşte o zaman far gerçekten uygulanabilir, pratik ve sevilebilir bir hale geldi.


Permanent Taupe mantar rengi olmasına rağmen oldukça koyu ve yoğun pigmentli bir renk, elin daha doğrusu fırçanın ayarını iyi yapmak lazım. Baz olarak kullanamadığım ama crease bölgesine sık sık detayda uyguladığım bir far.  Bir de crease bölgesi benim gibi  yağlı olanlar mutlaka çok iyi bir göz makyaj bazı ile kullanmaları gerekiyor yoksa gün içinde silinme yaşayabiliyorsunuz.

Şimdi uygulamanın kolay yolunu da bulunca geçen Gratis indiriminden On and On Bronze isimli rengini de aldım, onu da başka bir yazıda tanıtacağım.
Sevgiler..

16 yorum:

  1. gule gule kullan :) bende bu rengin benzerleri var diye almamistim ama on and on bronze u severek kullaniyorum. dedigin gibi yerleri ayri bu serinin :)

    YanıtlaSil
  2. @parfoj.. teşekkürler evet ben de on and on bronzeu daha çok sevdim..

    YanıtlaSil
  3. Bende de bu renginden var çok seviyorum :) on and on bronze'u da merak ediyorum ama o simlere cesaretim yok :)

    YanıtlaSil
  4. Bana cok sert geldigi icin almamistim ve dedigin gibi ben de tirnaklarimi hep uzun kullanirim hic bana hitap etmedi o yuzden.

    YanıtlaSil
  5. @eyireltia... onu da yazacağım 1-2 güne kadar o kadar simli değil rahatça günlük kullanıyorum ben..

    YanıtlaSil
  6. @kumralkızdan.. ancak bu fırça sayesinde kullanabiliyorum ben de.. parmakla uygulama yapmak bir işkence yani..

    YanıtlaSil
  7. eyeliner olarak da bayılıyorum ben bu renge :)

    YanıtlaSil
  8. sonunda seninde bu farları sevebildiğine sevindim :) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  9. @kozmetikdeneyimleri.. Evet olabilir eyeliner olarak da deneyeyim ben de..

    YanıtlaSil
  10. @ilyedaa.. Teşekkürler ecotools fırça sayesinde oldu :))

    YanıtlaSil
  11. kaşlar için de işe yarayacak bir renk gibi

    YanıtlaSil
  12. bu rengi gerçekten çok beğendim. uzun zamandır kesiyorum ama henüz alamadım. çok güzel smokey eyes yapılır gibi geliyor

    YanıtlaSil
  13. @kitten.. Renk olarak olabilir ama krem yapısı kaşta iyi durmaz bence..

    YanıtlaSil
  14. @esragoksel.. Evet ben de mat kahvelerle kullanıp smokey yapıyorum ..

    YanıtlaSil
  15. Ben de bugün alıp çok sevdim, çok pigmentli bir far. :-)

    YanıtlaSil
  16. @likeacat..evet gerçekten öyle hafif uyguladığında çok hoş oluyor..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...