21 Mart 2013

Essence Muhteşem ve Kudretli Oz Koleksiyonu 02 Winds of Chance..

Günaydın. Dün koleksiyondan aldığım ilk ojeyi yazmıştım, yazarken de keşke kırmızıyı da almış olsaydım demiştim. Evin yakınındaki Gratis'e geldiğini görünce hemen aldım, sadece onunla kalmadım altın rengi olanı da aldım. Böyle birer ikişer hepsini alacağım gibi geliyor bana. neyse dünkü yorumlarım aynen bu oje için de geçerli, tek başına çatlamasız ve mat duracak ama çatlayınca tırnakta tam bir bayrak kırmızısına dönüşüyor. İsmi de çok hoşuma gitti gerçekten, zaten bu isimli şarkıyı da çok severim. (Scorpion-Winds of Change)

Bu sefer ojeyi daha ince kıvamda almaya çalıştım, o nedenle çatlaklar daha görünür ve başarılı oldu sanıyorum.

 Altına da GS'lı değilim ama Golden Rose'un bu şahane ışıltılı yaz sarısını kullandım. Bence çok güzel durdu. 
Yüzükler.. Bu yüzükler çok eskiden alınmış, zamanında ayda bir 2-3 gümüş yüzük aldığım için evde baya bir yüzük stokum var.

Bu da Gratis Oz standı. Bunu gördükçe filmi görme isteğim kabarıyor. Yoksa kitabını severek okumakla birlikte, film versiyonlarını çok sevmiş değildim.  Tabi bunun konusu ve teknolojisi tamamen farklı, seyreden varsa bana tavsiyede bulunursa sevinirim.

Sizin çatlayan ojelerle ve Oz koleksiyonu ile aranız nasıl? Henüz takip ettiğim bloglarda da çok fazla yorum okumadım koleksiyon hakkında, merakla bekliyorum.
Sevgiler..

10 yorum:

  1. Günaydın :)) Sarı Kırmızı en büyük Cimbom :))

    sellinismode.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. @selinartun.. günaydın..:-)))

    YanıtlaSil
  3. ben de gördüm hatta altın rengini alacaktım ama modası geçmedi mi çatlayan ojelerin ya :S bir de ben beğenemiyorum nedense. muhafazakarlığıma yenik düşeceğim :D

    YanıtlaSil
  4. @esrag.. evet biraz modası geçti ama renklerine dayanamadım ne yapayım..:-))

    YanıtlaSil
  5. farklı renklerde kullanıldığında hala seviyorum çatlayan ojeleri..özellikle altın/gümüş tabanlı olanları:) OZ'un ojelerini göremedim ama kırmızı ve somon rengi gibi görüneni alırım sanırım...

    YanıtlaSil
  6. @nilgün.. somon rengi olanı koyu bir renk üzerinde güzel durabilir.. arada kullanıldımı seviyorum çatlayanları..

    YanıtlaSil
  7. Ben henüz koleksyonu göremedim :( gittiğim hiç bir gratis'e gelmiştim.Bloglarda gördükçe kusuruyorum :D

    YanıtlaSil
  8. Canım filmi değişik.Ama ben aman aman bayılmadım.Mesela hansel ve gratel daha iyiydi ama onuda kimse beğenmemiş :)

    YanıtlaSil
  9. @begummy.. Çoğu yere gitmemiş yine veya kalmamış şu dağıtım sorunu çözülse iyi olacak umarım bulursun istediklerini..

    YanıtlaSil
  10. @poliship..tv de gösterilmelerini bekleyeceğim sanırım o zaman.. Tavsiye için teşekkürler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...