28 Mart 2013

Colleen Water Proof Mascara..

Bu mascarayı evin oradaki her şeyi satan bir ucuzcudan, tesadüfen görüp denemek için aldım. Catherina Arley marka ürünlerimin bazılarını da buradan almıştım, fiyatları çok uygun oluyor. Mascaranın fırçası tombul ve kirpikleri simsiyah yapacak gibi görünüyordu. Yanılmamışım gerçekten de simsiyah yaptı, akmadı bulaşmadı ve uzatması, ayırması da fena değil. Çok fazla dolgunluk vermiyor ama 4 TL.'lik bir üründen çok da fazla bir şey beklememek lazım.


 Ambalajı bile gayet güzel..

Fırçası benim en sevdiğim şekilde olduğu için almıştım bunu, hayal kırıklığına uğramadım diyebilirim. 


Colleen markalı ürünleri kozmetik depolarında falan görürseniz denemek için alın derim, hem ucuz hem de istenileni veriyor bence..
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Bazen duyulmadık markalarda böyle güzel sürprizler çıkabiliyor,ya da çok pahalı ürünler hayal kırıklığı yaratabiliyor, denemek lazım..Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. @demettokgöz.. Teşekkürler canım..:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...