28 Şubat 2013

Günün Ojesi.. China Glaze Pink Voltage üstü Bling it on..

Günaydın. Dün Bling it on'u bir de neon bir ojenin üzerinde görmek, denemek istediğimi söylemiştim ve bugün hemen uygulamasını yaptım. Bling it on'u dün anlatmıştım, China Glaze'in neon ojelerinin kalitesini de bilmeyen yoktur herhalde, ben şahsen hastasıyım ve imkan versinler hepsini alayım şeklindeyim. Bu yaz yeni bir neon koleksiyonu çıkartırsa da direk hepsini almaya hazırım. Pink Voltage oldukça eski koleksiyonlardan birine ait sanıyorum ve bana kutulardan birinden mini boyu gelmişti. Bu mini boy dediğime bakmayın, 9.6 ml. ve kullan kullan bitmez bir oje kendisi.
 Pink Voltage zaten başlı başına pasparlak, bir oje bir de üzerine Bling it on gelince bence iyice parladı.

Bugün hava İstanbul'da extra güneşli olduğu için daha da parlak duruyormuş gibi hissediyorum.

Yakından görelim..
 O nedenle yüzüklerini daha basit tutmaya çalıştım.

Dayanamadım bir de filtreli olarak görmek istedim. 

Dün anlattığım Rimmel London vs. China Glaze örneğinde olduğu gibi, bu ojelerin dupelarını mutlaka bulabiliyoruz hatta buluyorum da ama yine de China'ların yerini hiç bir şey tutmuyor diye düşünüyorum ve neonları yine ve özellikle ayrı bir yere koyuyorum.Yapacağım Top10 oje listesine sanırım neonlar ilk sıralardan gireceklerdir.
Sevgiler.

4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...