7 Ağustos 2012

Vanilya Club Ağustos Kutusu...

Vanilya Club Ağustos kutusunu görmeden bloglarda içinde neler olduğunu okumuştum. Ürünlerin tam boy olduğunu öğrenince çok heyecan yaptım ve nihayet dün işe dönünce de kutuma kavuştum. İçinde daha önce hiç bir blogda görmediğim ürünler ve hiç tanımadığım bir marka var.

 Tam boy ürünler toplu halde..

 Ayak peelingi. Bu markayı daha önceden biliyorum, İngiltere'de drugstore'larda vardır. Fena bir marka da değil bildiğim kadarıyla. Daha önce hiç ürün denemedim bundan.

 Islak ayağa sürüldüğünde ısınan ürün kuru bölgeleri yumuşatıyormuş.. Bakacağız bakalım..

 İçinde nane ve erik özleri bulunmaktaymış..

 Aldo Vandini diye bir marka daha önce hiiiçç duymamıştım. Bu ürün baharatlı el kremi diye tarif edilmiş. Dün denemek için sürdüm, fena değil gibi geldi. Yumuşak ve yoğun yapılı bir ürün, kokusu da fena değil.


 İşte favorim yine aynı markanın selülit yağı. Tabi selülit krem ve yağlarına güvenim neredeyse hiç yok ama en kötü ihtimal banyodan sonra nemlendirmek için kullanırım bunu. Dün biraz sürdüm hafif kokulu ve fazla yapış yapış bir ürün değil.


 Yanlız bu Douglas etiketini görünce şöyle bir de endişe oluştu bende, acaba Douglas'da satılmayan ürünler mi gönderildi bu ay diye. Çünkü etiketleri bile sökülmemiş. Ürünlerin üzerinde son kullanma tarihi de göremedim.

 GÜzel bir parfüm beğendim ama o kadar çok parfümüm var ki artık 10 yıl parfüm almazsam ancak biter..

 Bu tek kullanımlık diş fırçaları çok kullanışlı. Her yere taşıyorum yanımda olur da ihtiyaç duyarsam diye. Evde bir sürü vardı, bu da aralarına katıldı. İyi düşünce.

Ve ayak peelingini deneme çabalarım. Kutuyu çalkaladım ve olanca gücümle de sıktım ama çıka çıka ancak bu kadar çıkabildi. İçinde kurumuş olabileceğinden endişeliyim. O nedenle Watsons'ın büyük boy vücut peeling kutularından biri bitince bunu kesip oraya aktaracağım. Bakalım göreceğiz o zaman kurumuşmu diye. O zamana kadar bu ürün hakkında yorum yapmıyorum..

Bu ayak peelinginden başka blogda göremedim. Başka gelen varsa ve denediyse bana düşüncelerini yazarsa sevinirim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...