14 Ağustos 2012

Günün Ojesi..China Glaze "V"....

Günaydın.. Bugün yine bir China Glaze'le karşınızdayım. Bu renk hafif yavru ağzı gibi bir renk nasıl da gidip almışım bilmiyorum ama ilk heves aldım. İkinci aldığım oje bu China Glaze'den, ilki Emerald Fiztgerald'ı ve çok severek kullandığım bir ojedir. Alalı çok zaman olmasına rağmen de ilk defa sürüyorum ve kapatıcılığından, kurumasından çok memnun kaldım. Ama tırnakta çok et rengine yakın durduğu için bir daha sürmem sanırım. Böyle renkleri çok seven bir arkadaşım var ona vermeyi düşünüyorum. Şimdi görsellere bakalım.








Resimlerde oldukça canlı çıkmış ama gerçekten tırnağımda böyle canlı durmadı, o nedenle pek hoşlandım diyemeyeceğim.
Sevgiler..

5 yorum:

  1. Yüzüüük harika nerden aldın ?

    YanıtlaSil
  2. çok güzell bence kimseciklere verme(hehe çok bencilim:))

    YanıtlaSil
  3. @naslı.. hangis yüzük çivili olan Bağdat Caddesinde bir mağazadan diğer minikler kadıköyden..
    @esther.. :-)) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Canım ojenin tonu mükemmelmiş.bu china glazeye mutlaka bakacağım..



    http:/cosmo-trend.net

    YanıtlaSil
  5. @cosmotrend.. tesekkurler begenildigine cok sevindim bu rengin :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...