8 Ağustos 2012

Günün Ojesi. Rimmel London 058 Lemon Drop..

Günaydın.. Bugünkü ojem de Rimmel London'dan kokuyor zannıyla denemek için aldığım üç ojeden ikincisi Lemon drop. Dün de bahsettiğim gibi Rimmel ojelerin sürümleri çok kolay ve neredeyse tek katta kapatıcılar, hemen de kuruyorlar ama koku konusunda bu ikinci oje de sınıfta kaldı. Sürerken, sürdükten sonra falan hep baktım kokuyorlarmı diye, böyle oje kokusuyla karışık belli belirsiz bir koku geliyor ama Pastel'in kokularının yanında hiç lafı bile edilemez ki düşünün Pastel'e ben çok az kokuyor diyordum. Neyseki renklerin güzelliği bu eksi yanlarını kapatıyor ojelerin.






Evet bugün yeni cici oyuncaklarımı kullanmadım ama yine de dayanamayıp yüzük parmağıma China Glaze Marry a Millionair sürmeden duramadım. Yeri gelmişken bu ojeyi de tek olarak daha çok sevdiğimi belirteyim. Rimmel ojenin sarısının tonunu da çok beğendim, neon sarılardan sonra bu soft renk çok hoşuma gitti.
Sevgiler..

3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...