18 Haziran 2012

Hafta sonu ojesi.. China Glaze Sweet Hook..

Merhaba.. Arkadaşımdan denemek üzere aldığım China Glaze'leri sürmeye devam ediyorum..Hafta sonu mat ve sevimli bir pembe olan Sweet Hook'u sürdüm. Renk çok hoş, her şeyle gidebilecek bir renk. Üzerine de top coat olarak Halloween serisinden karanlıkta parlayan Ghoulish Glow'u sürdüm. Tabi sürer sürmez de ışıkları kapatıp bakmaya başladım. Bir kere iyice parlaması için çok sürmek gerekiyor, öyle bir katla parlamıyor. Ben de  gidip bir kat daha sürdüm, bu sefer güzel parladı. Ama tabi karanlık olduğu için fotoğraflayamıyorum ve kimse de göremiyor. Ancak karanlıkta parti falan verilecek de millet görecek Onun dışında normal bir top coat'dan farkı yok. Ama ojeyi gayet güzel koruyor, kesinlikle çizdirmiyor ve oldukça da zor çıktı tırnağımdan, baya güçlü bir top coat'muş kendisi. Bu bakımdan kullanılabilir ancak. Şimdi Sweet Hook'un görselleri..




Erenköy pazarından aldığım çiçekli pantolonumla uyum içerisinde oldum bir anda..:-)))



Filter Mania ile yağtığım eğlencelikler.. 

Bunun üzerine herhangi simli bir oje de çok güzel durur diye düşünüyorum. Bir sonraki denememi bu şekilde yaparım artık. 
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...