27 Nisan 2012

Atlantis Calling...

Perşembe günkü holografik manikürden sonra bu gün içinde yeni aldığım simli China Glaze Atlantis ojeyi sürmek istedim. Bu ojeyi aslında salı günü almıştım ama sırada bekleyen ojeler olduğu için hemen süremedim. Oje pırıl pırıl, ışıl ışıl bir yeşil, normal ışıkta ayrı güneşde ayrı ışıldıyor. İlk katta hiç bir şey gözükmiyecekmiş gibi bir hisse kapılıyorsunuz ama daha sonra oje tam rengini almaya ve ışıldamaya başlıyor. Ben her zamanki gibi sürdükçe sürdüm, ne kadar çok o kadar iyi :-) Ojenin baz rengi aslında bu senenin de tam modası olan mint yeşili ve üzerinde de mavi, beyaz, yeşil, mor ışıltılar var.






Işıltıya bakarmısınız???....


 Servisde giderken güneş vurunca dayanamadım çektim ama net çıkmamış malesef...

China Glaze'in bütün pırıltılı, ışıltılı ojelerini çook seviyorum. Sanırım sırayla hepsini almaya çalışacağım..
Sevgiler..


1 yorum:

  1. atlantise bayılıyorum ne kadar güzel ve farklı bi renk.. =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...