1 Mart 2012

Liquid leather

China Glaze ojeleri çok beğendiğimden bahsetmiştim herhalde. Önceleri çok pahalı gelmesine rağmen renklerini, dokusunu ve kalitesini gördükten sonra paraya kıyıp almaya başladım. Evimin çok yakınında China Glaze satış noktası bulunması da beni bu konuda ayrıca teşvik ediyor.Bu bahsettiğim güzelliği de blogger arkadaşım ojemrujumrimelimin blogunda gördükten sonra karar verip aldım. Hani alt tarafı siyah renk ne olacak hepsi aynı diyenler için de, oje hakikaten diğer ojelerden farklı, adının hakkını tam olarak veriyor sanki parmağının ucunda gerçekten bir kat deri varmış gibi geliyor bana şu anda. Üstüne top coat sürmedim, siyah renk zaten yeteri kadar parlak ve kendini gösteriyor. 



Ojede zaten koyu renkleri çok severim, bu oje de bu nedenle favorilerimden biri oldu derhal. Bundan sonra her ay en az bir China Glaze oje almaya kararını da vermiş bulunuyorum.



Bu da flaşlı hali..Sürerken biraz taşırmışım ama artık bu seferlik kusura bakmayın..:-))
Sevgiler..

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...