17 Şubat 2012

Tırnak Bakımı

Tırnaklarıma sürekli ve koyu renkli ojeler sürdüğüm için sürekli sararıyorlar malesef. Aslında tırnaklarım normalde oldukça serttir ve zor kırılırlar. Ama tatilde, bayramda, seyranda, denizde, havuzda bile ojesiz gezmediğim için bu sararma problemine bir çözüm bulamıyordum. Ama Vanilya Club'ın aralık kutusundan gelen Allessandro Nail Spa tırnak bakım ürünü sayesinde tırnak sararmalarının biraz önüne geçmeye başladım sanıyorum. Tırnaklarıma önce bu spa ürününü sürüp tırnak fırçasıyla güzelce fırçalıyorum. Sonrasında da Golden Rose'un base coat'unu sürüp, ojeyi öyle sürüyorum. Daha önce base coat sürmüyordum ve tırnaklarım hakikaten çok kötü görünüyordu. Şimdi biraz daha düzeldi diyebilirim.




Bu da tırnaklarımın  Alessandro ile fırçalanmış ojesiz hali. çok güzel değil ama eskisi kadarda kötü değil üstelik giderek daha da iyileşiyor.



Bu da peşinden oje sürülmüş hali. Base coat'un üstüne ojeyi daha rahat sürüyorum ve kuruması da daha kolay oluyor.



Sevgiler..

3 yorum:

  1. maşşalah gene ıyılEr bencE arada nesef alsınlAr ama uyurken falan surme de rahatlasın tırnakcıklaR..:)
    rossmandan tırnak etı yumusatıcı aldım bırDe gorursen kesın al derım mukemmel otesi dıyeBılırım etkısı uzun sureli sarı kabı war ısmi ...
    naGelhauterweicherstift uzun bırAz ama süpEr yanları kuru kuru gozukurya manıkürden sonra bu duzgun gozukmesını saglıyor hemdE... fıyatı 8 tl kıss kesın all kcırma

    YanıtlaSil
  2. @matruşka.. Rossmanna yolum düşerse mutlaka bakarım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...